Content

02. 08. 2014.

Srpanj u slikama (2014)


Znam da nisam dugo pisala i nemam nikakvo opravdanje za to, ali trenutno sam na zasluženom godišnjem i znam da ćete mi oprostiti :) 
Kao i svakog mjeseca, i ovog puta sam vam pripremila pregled mog mjeseca u slikama.
Većina slika fotkana je mobitelom, pa ćete oprostiti na malo lošijoj kvaliteti :)


Prije svega, moram reći da sam ovog mjeseca zbilja (zbilja!) pretjerala s shoppingom, a kako trenutno odmaram i nisam kod kuće, nisam stigla sve ni poslikati.
Između ostalog, najviše sam shoppingirala make-up, ali našlo se tu i nešto odjeće :)

Moji trenutni favoriti su: Essie lak za nokte u nijansi #Fiji, Dior Lip glow balzam za usne kojeg doslovice ludo obožavam i trenutno ga koristim umjesto bilo kakvog ruža (ovo mi je već treći ovaj mjesec), te Nyx HD concealer u nijansi #04 beige - kojeg doslovice obožavam i ne mogu više bez njega. Odlično pokriva podočnjaka i crvenilo, ne uvlači se u borice i ostaje jako dugo. Čak i u moru :) Nakon masu isprobanih korektora za moje jadne podočnjake, napokon sam pronašla svoj HG :) 


Novi Diorovi Stick Fluid su me također zarazili - puno su mi bolji od njihovih sjajila, a kistić je milina dok ih nanosite na usnice...


Napokon sam si kupila Chanelov lak za nokte u nijansi #Blue boy za kojim patim jako dugo. Napokon je moj :) 


Nisam mogla odoljeti predivnom Diorovom setu kojeg uskoro nosim sa sobom na put :) Sjenila su predivna, predivna, kao i rumenilo :) I puder u kamenu i sjajilo... Jedino maskaru nisam još testirala jer ih trenutno imam 4 otvorene :) 


Nedavno je Martina sa bloga Dear skin pisala o azijskoj rutini njege lica, a nakon što su se i svi časopisi raspisali o istom, krenula sam malo u istraživanje i otkrila da je SK-II esencija za lice jako hvaljena i odlučila sam ju isprobati :) Koristim ju već mjesec dana i odlična je, pravo savršenstvo - divno nahrani lice i mogu reći da prvi puta u životu nemam problema s zatezanjem kože :) 


Za kosu je tu moj omiljeni Kerastase :) Ni ovog puta nisam odoljela pa sam iskoristila sniženje i uzela si Kerastase šampon, regenerator i masku iz Reflection linije te Elixir (original) ulje za kosu. Nešto predivno, predivno!! Ja ne mogu niti početi opisivati koliko sam oduševljena ovom Kerastase linijom :) 


Za večernju njegu lica trenutno mi savršeno odgovara Chanel La Nuit serum s hijaluronskom kiselinom :) 


Na FB stranici bloga već sam vam ukratko dala svoje prve dojmove L'oreal Sunkiss jelly - nešto kao gel/žele za posvijetljivanje kose koji se nanosi na mokru kosu i ne ispire. Budući je moja kosa tretirana bojom, ovaj žele nije ju baš nešto previše posvijetlio ni u trećem korištenju. Mislim da bi mogla puno bolje djelovati na nekom tko ne tretira kosu bojom, kao što i proizvođač preporučuje. 


Kad smo već kod posvijetljivanja kose, mene to nekako uvijek podsjeti na ljeto i more... I dobre knjige u kojima uživam na plaži. Svakako 'preporučujem pročitati: Andrew Clover "Sve o ljubavi i tjedan dana"...


...Lucy Robinson "Najveća ljubavna priča svih vremena"...

te


...Carlos Ruiz Zafon "Anđelova igra" koja me oduševila...


Osim svježeg sezonskog voća i povrća u kojima možete uživati ljeti, svakako ubacite imalo slatkog (tek toliko da vam malo zasladi život) :) 


Kako je moj godišnji odmor tek počeo, pokušavam maksimalo iskoristiti vrijeme...
Večeri provodimo u društvu prijatelja, šetnji po Splitu i otkrivanju novih kafića u Getu...


U šetnji predivnim otočkim ulicama...

ili jednostavno na predivnim plažama našeg Jadrana...
uz šum mora, zvuk cvrčka, miris vjetra i okus soli... 


od jutra do zalaska sunca...


Barem na ova kratka tri tjedna, dosta je bilo stresa, brige i suza...
Mislim da je krajnje vrijeme da napokon počnemo uživati u  životu, a one najbolje stvari su besplatne: osmijeh, zagrljaj, prijatelji i ljubav... 


Ako imate sreću da živite na moru kao i ja, onda i onaj osjećaj sreće što možete samo sjesti na plažu  s nogama u plićak i čekati slijedeći dan...


Nadam se da ste proveli odličan srpanj i da će vam kolovoz biti još bolji :)

7 komentari:

  1. I ja uzivam u ovom ledo lisnatom :)) skoro sam ga otkrila i stalno kupujem, samo da ne pretjeram :)
    Divno provodis ljeto, uzivaj <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj Dior set je predivan, nadam se da ćeš nam ga pokazati u recenziji a sviđaju mi se i sandalice iz Bershke :) Uživaj u godišnjem i napuni baterije :))!

    OdgovoriIzbriši
  3. Blago vama s ovim morem :-)
    Uvek se nasmejem kad kažeš da si previše kupovala, a kao nije trebalo. Uživaj i troši te kremice, senke i ostale mazalice.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan ti je bio mjesec, super si stvarčice uhvatila :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno draga, divno. Uzivaj u odmoru zasluzila si :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se svida Chanel lak i Dior set ali od svega u ovom postu najvise mi se svidjela jedna tvoja recenica : " Mislim da je krajnje vrijeme da napokon počnemo uživati u  životu, a one najbolje stvari su besplatne: osmijeh, zagrljaj, prijatelji i ljubav... " Totalno se slazem s ovom izjavom....draga uzivaj i dalje na godisnjem :*

    OdgovoriIzbriši

Behind The Web

Moje ime je Sara i uskoro se bližim famoznoj 30.-oj :) Volim obilaziti dućane u potrazi za novim make-up proizvodima pa se u mojoj kozmetičkoj torbici mogu naći razni proizvodi - od onih najjeftinijih do skupljih jer ne biram proizvode prema cijeni ili brandu, već po onome što meni odgovara :)

Pretraži ovaj blog

Something

Ovdje ćete moći čitati i o mojim make-up haulima, wish listama i svemu ostalom :)
Nadam se da će vam recenzije & swatchevi biti od pomoći i uštedjeti vam novce bez da potrošite dobar dio plaće :)
Svi proizvodi koje ćete vidjeti na mom blogu kupljeni su mojim vlastitim novcem, a recenzije koje ćete vidjeti moja su osobna stajališta.

Hvala što ste svratili u moj mali make-up my day kutak :)